tiistai, 23 elokuu 2016 14:40

Syksyn 2016 teemapäivä 19.9.2016

Yhtiöoikeusyhdistys järjesti syksyn teemapäivän 19.9.2016 yhteistilaisuutena Insolvenssioikeudellinen Yhdistys ry:n kanssa. Asianajotoimisto Hannes Snellmanilla pidetyssä tilaisuudessa keskusteltiin mahdollisuudesta ottaa käyttöön anglosaksinen Scheme of Arrangement -menettely myös Suomessa.

Teemapäivän pääalustajana toimi Englannin High Court of Justice -tuomioistuimen tuomari Sir Richard Snowden. Tilaisuuden muut puhujat olivat Keskuskauppakamarin varatoimitusjohtaja Leena Linnainmaa, asianajaja Matti Engelberg ja asianajaja Vesa Rasinaho. Tilaisuuden päätteeksi pidettyyn paneelikeskusteluun osallistuivat Sir Richard Snowdenin ja Vesa Rasinahon lisäksi asianajaja Jari Salminen ja konkurssiasiamies Helena Kontkanen.

Esitysmateriaalit ovat jäsenten saatavilla yhdistyksen jäsensivuilla.

Senior Counsel
    Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy