keskiviikko, 12 tammikuu 2022 20:57

Vuosikokous ja teemapäivä 19.1.2022

Yhdistyksen vuosikokous ja teemapäivä järjestetään Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy:n tiloissa osoitteessa Eteläesplanadi 14, Helsinki, keskiviikkona 19.1.2022 klo 16.30-18.30. Koronaviruksen aiheuttamasta pandemiatilanteesta johtuen yhdistys toivoo, että jäsenet osallistuvat vuosikokoukseen etäyhteydellä tulematta kokouspaikalle. Kutsu lähempine ilmoittautumisohjeineen on toimitettu jäsenille sähköpostitse.

Teemapäivän aiheena ovat etä-, hybridi- ja virtuaaliset yhtiökokoukset asiaa selvitelleen työryhmän mietinnön pohjalta.

Teemapäivän alustajina toimivat työryhmän puheenjohtaja, lainsäädäntöneuvos Jyrki Jauhiainen ja työryhmän toinen sihteeri, asianajaja Salla Tuominen. Kommenttipuheenvuoron pitää yhdistyksen hallituksen jäsen, Stora Enso Oyj:n legal counsel Micaela Thorström.

Tietoa meistä

Tavoitteenamme on kerätä suomalaiset yhtiöoikeuden asiantuntijat saman aatteellisen katon alle. Järjestämme jäsenillemme kaksi kertaa vuodessa korkeatasoisen yhtiöoikeuspäivän, jossa keskitymme ajankohtaisiin yhtiöoikeudellisiin teemoihin.

• Suomen yhtiöoikeusyhdistys ry
    c/o Vesa Rasinaho