Näytetään nimikkeet avainsanan mukaan: VUOSIKOKOUS

Yhtiöoikeusyhdistyksen vuosikokous ja teemapäivä järjestetään 19.4.2018 ja aiheena on Eurooppalainen malliosakeyhtiölaki (European Model Company Act, EMCA). Tilaisuus järjestetään osoitteessa: Kasarmin Salit, Kasarmikatu 21 B. Vuosikokous alkaa klo 15:30 ja varsinainen seminaari heti sen päätyttyä, arviolta noin klo 16:00.
Kategoria Ajankohtaista

Yhdistyksen 11. vuosikokous ja teemapäivä järjestetään 3.6.2015 klo 17.00 - 20.00 KPMG:n tiloissa osoitteessa Töölönlahdenkatu 3 A, Helsinki.

Kokouksessa on sääntömääräisten vuosikokousasioiden lisäksi tarkoitus palkita viime vuoden parhaat yhtiöoikeudelliset tutkielmat.

Teemapäivässä käsitellään vastuun samastusta erityisesti tuoreen tapauksen KKO:2015:17 (verkkokauppa.com) valossa.

Teemapäivän alustajina toimivat professori Mårten Knuts, OTT Timo Kaisanlahti ja lainsäädäntöneuvos Jyrki Jauhiainen.

Kategoria Ajankohtaista

Senior Counsel