Jäsenille

Suomen yhtiöoikeusyhdistys ry

Suomen yhtiöoikeusyhdistys ry - Bolagsrättsliga föreningen i Finland rf on 15.4.2004 rekisteröity yhdistys (Rek.nro 189.231), jonka tavoitteena on

• edistää suomalaista yhtiöoikeutta ja sen tunnetuksi tekemistä Suomessa ja ulkomailla sekä
  • edistää ja kehittää kansainvälistä vertailevaa yhtiöoikeutta

Tavoitteenamme on kerätä suomalaiset yhtiöoikeuden asiantuntijat saman aatteellisen katon alle. Järjestämme jäsenillemme kaksi kertaa vuodessa korkeatasoisen yhtiöoikeuspäivän, jossa keskitymme ajankohtaisiin yhtiöoikeudellisiin teemoihin.

Kirjautumalla sisään pääset jäsenille tarkoitettuun aineistoon!

AJANKOHTAISTA

Tietoa meistä