Tärkeät linkit

Jäsenille

Suomen yhtiöoikeusyhdistys ry

Suomen yhtiöoikeusyhdistys ry:n kotisivuilta löydät yhdistyksen uutiset sekä tietoa yhdistyksestä ja sen tulevista tapahtumista. Lisäksi sivuille on koottu yhtiöoikeudellista oikeuskäytäntöä ja yhtiöoikeuden harjoittajille hyödyllisiä linkkejä.

Yhdistyksen jäsenille

Yhdistyksen jäsenenä pääset Kirjaudu-linkin kautta käsiksi vain jäsenille tarkoitettuun materiaaliin. Huomioithan, että Ajankohtaista-sivun tiedotteet ovat julkisia. Vain jäsenille tarkoitetut tiedotteet löytyvät Jäsenille/Uutiset-sivulta.

Yhdistyksen tavoitteet

Suomen yhtiöoikeusyhdistys ry - Bolagsrättsliga föreningen i Finland rf on 15.4.2004 rekisteröity yhdistys (Rek.nro 189.231), jonka tavoitteena on edistää suomalaista yhtiöoikeutta ja sen tunnetuksi tekemistä Suomessa ja ulkomailla sekä edistää ja kehittää kansainvälistä vertailevaa yhtiöoikeutta.

Yhtiöoikeudelliset teemapäivät

Tavoitteenamme on kerätä suomalaiset yhtiöoikeuden asiantuntijat saman aatteellisen katon alle. Järjestämme jäsenillemme kahdesti vuodessa teemapäivän ajankohtaisista yhtiöoikeudellisista aiheista sekä jaamme vuosittain palkinnon parhaasta yhtiöoikeudellisesta kirjoituksesta ja tunnustuspalkintoja yhtiöoikeudellisista tutkielmista.

Suomen yhtiöoikeusyhdistys ry